3 Eylül 2009 Perşembe

Tabiatım böyle be şekerim(!)


Kadınların doğuştan gelen bazı öngörüleri vardır.Bende bugün onlardan birtanesini paylaşacağım.
Kadınların erkeklere göre bazı kuruntuları olur.Mesela fiziksel şikayetleri olmazsa olmazlardandır.Kendilerini olduğundan daha çirkin göstermeye şartlanmışlardır.Örneğin bunu bir bayan arkadaşının yanında çok rahat dile getirebilirken erkek arkadaşlarının yanında bu konuyu bile açamazlar.En azından ben çevremdeki kadınların böyle davrandıklarını görünce bu konuda daha fazla hüküm sahibi oldum :)Vee anladım ki kadınlar en zayıf noktalarını bayan arkadaşlarına aktarabilirken erkeklerin üzerinde otorite kurmaya daha önem veriyor.Erkek arkadaşlarının yanında güçlü görünmek kadınlar için vazgeçilmez bir hareket oluyor.
Tabii bu hep böyle olmuyo.Şahsen çoğumuzunda etrafında sıkça rastladığı kıskanç bayan arkadaşlara karşı davranışlar tam tersini gösterebilir.Bu bayan arkadaşların yerine bir erkek arkadaşla konuşmak kimi zaman daha doğru bir davranış olur.Ne yaparsın işte bacım ben merkeziyetçilik.Bir kadın ağzından hemcinslerim.lalala..

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails