16 Eylül 2009 Çarşamba

Marilyn'le Bir Gece ve Kar


Bugün Sabah Gazetesi'nin ekinde kitaplara bakıyordum.Her ne kadar yeni çıkan kitapları almama gibi bir önyargım olsada takip ediyorum yeaa.

Kitap konusunda seçici olmadan yana olduğum için öyle son dönemlerin vampirli , Edwardlı kitaplarına bakmıyorum.Okuyanı var, deli gibi hayranları var,facebookta grup bile açıyorlar beni ilgilendirmez.Ama realistlikten yana olduğum kesin.Neyse gazeteyi bir açtım ya nası bir sevgidir heryerde vampirli kitaplar falan dedim bu konuyu fazla abarttılar valla.Hayır vampirlerin olduğuna inanan bile çıktı e pes yanii.

Neyse vampirli sayfaları direk geçtiğim için bir baktım gazetenin son sayfasındayım ilgimi çekeceğini pek sanmıyodum ama altta Marilyn' le ilgili bir kitabın başlığını gördüm.İçerikte şunlar yazıyordu;

Kennedy ile ilk gecesinde şunları söylüyor Marilyn Monroe:

''Olabilecek en saf ve doğal durum,çıplaklık.Ama akıllarında tek bir düşünce var;insanları cinsellikle kışkırtmak.Bu rolü oynamaktan nefret ediyorum.Şevhet doğal olmalı.İşte böyle düşünüyorum ve beni küçümsüyorlar,biliyorum.Başkan olduğunda bu aptal kuralları kaldıracakmısın?''

Marilyn'i obje olarak görenler için işte cevap.Sanırım yazarda Marilyn in yaşamından örnekleyerek bazı mesajlar vermeye çalışıyor.Zaten kitap çok kısa 74 sayfalık.Denk gelirsem alıcam o zamanda görüşlerimi yazarım.sevgilerimlenn.holalala..

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails