23 Eylül 2009 Çarşamba

Bayramınız kutlu olsun efenimm**



Bayram..

Evet.Bitti yahu.Vallahi misafire tatlı götüre götüre bi hizmetttir efenim günler geçtii gitti.Bu arada giyecek bişi bulamamanın verdiği hüzünle kendimi dışarlara atmış savrula savrula geziniyordum ki bir mağazaya tesadüfen girişimle aradığımı buldum.Neyseki bu meseleyide hallettim :D.Öle işte ya ama varya ilk iki gün değilde son gün maşallah bir geldiler ne bileyim yani insan hışmına uğradık.Bir eve 25-30 kişi aynı anda gelir mi?.Abartmıyorum ya.Koptu bileklerim.:(Sonracığıma biz gezdik tebii bayaa.Teyze,hala,amca şu bu derken bu da bölee geçti bitti işte.

Bu aralarda dışarısı ana baba günü bacım okullar açılcak ya herkesde bir telaş.Öle iştee.

Bloggerda da bir sorundur gidiyo ya giremiyodum denk geldi.Hiç umudum yoktu şans eseri girdim yazıyım dedim.Öle işte okur bir arada kayısı tatlısı yapmıştım o heveslen fotoğraf falan çektim.Olurda yine şans eseri yolum buralara düşerse koyarım , tarifte veririm:P Korkmayın pasta,börek,tatlı tarifleri veren bir blog olmayacağım sadece denemelerimi paylaşıyorum.Sevgilerimi yollar,geçmiş bayramınızı kutlarım.Ninananna..

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails