11 Eylül 2009 Cuma

Aydıncık gezmelerde**

Geçenlerde yaptığımız bir gezinin karelerini sizinle paylaşamamıştım.Hazır pek bir işimde yokken bunuda aradan çıkarıyım dedim.:)
Ramazan eğlenceleri ,gelenekleri yaşatmak için yapılan şenlikler falan eksik olmuyo bu aralar.Bende bundan faydalanarak büsürüü güzel şey gördüm.

Yukarıda restore edilmiş eski evlerin aralarında bulunan hediyeliklerden ışıl ışıl olanları..


Babamla yandaki karede bulunan kağnıyı çok sevdik.Ama çok şeker durmuyomu?
Hahaha şimdi şöle demeyin ayol bununda mı fotoğrafını çektin e pes diye.:D

Napiim çok heveslendim işte.;)

Burdakilerde el emeği. Havlu kenarı ,oya,nakış falan filan pek anlamadığım için bu bölümde pek vakit geçirmedim.
Ama hakkını yememek lazım teyzeciğin yapmış güzel şeyler.


Bir yerdede çiniler lale desenli mumluklar satılıyordu.
Pek cicili biciliydiler.Es geçmedik hatıra olsun diye aldık onlardanda.

Sonraaaa macun yedim.Yapışık falan ama olsun.Bu arada burdan mesajda veriyim alacaksanız dışarıda satılanlara ellemeyin.Mağlum insanın gözü o macuna takılınca bişii görmez.Özel yapılan yerleri var.Katkı boyası katılmıyor.Yerlerinden almak en uygunu.

Oradan sonra Mehmet Akif Ersoy'un evinide gezdim.Belgesellerle birlikte gelenleri çok iyi bilgilendiriyorlar.Hatta bahçesinin banklarında hayatı ve eserleri de kayıtlarla anlatılmakta.
Evettt bir anlamlı gezimizide bitirmiş bulunduk.Kocaman öperim.holalala..


P.S:Bu arada restore edilen evlere bakmak için tık etmeniz yeterli.

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails