17 Eylül 2009 Perşembe

Bayramın telaşı,yok mu sallayanı?


Bayram yaklaşıyor...
Anneme akıl sır erdirmek mümkün değil.Ya bir insan akşam bile temizlik yapar mı?Hayır sıkıntıdan yapıyodur diyecem ya niye sıkılıyosun aç mis gibi televizyonu günü gelsin diye beklediğin diziler var ahaha..Annem değiş lütfen.yoksa bu oyuna benide alet ediceksin eminim.Şu an hastayım diye pek seste çıkarmıyosun farkındayım.(!)
Bende annemden kaçma bahanesiyle hasta hasta dışarılara çıkıyorum.Ama havalar öle böle değil baya soğumuş yaa biz koca kıçımızı kaldırıp annemizin yaptıracağı işlerden sıvışalım diye dışarılara çıkalım havanın durumuna bak:S Hırka giyiyorum sen düşün okuyucu.Hastalığım geçti derkenn hooppp biraz daha soğuk alıp evde yine kasları kasılan ve yürümekte zorlanıp yatalak olan ninelere benzedim:S Hayır bazen dışarı çıkmam lazım oluyo halledilmesi gereken işler falan dersler için hocaların tavsiye kitapların alınması ölüyorum yollarda.
Neyse bu da böyle. Geçen eve şeker çikolata büssürü güzel şey alınmışş ımmm nası yedim nası.çikolata işin içinde olunca kim dayanır ki.Ahahaha yaşasın çikolataya olan açlık hepsini bitircem.Bide behlül ,bihter ,nihal gibi absürdlükleri izlerken çerez niyetine iyi gidiyor.Her bölüm ayrı bir entrika ,ayrı bir heyecan :P Okur bakma izleyecek bişi yok neyşinıl cografik izlerken mi heyecan yapıyım.?Ahh böyle işte.Hadi bol behlüllü bihterli heyecanlı günler sizin olsun.sevgilemlen.holalalalaa..

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails