28 Eylül 2009 Pazartesi

Agresifim hülennn(!)


Babam..
Bu aralar biraz sinirli.Neden olduğunu bende bilmiyorum zaten bu bir dönemdir bilirim.Babam eser gürler sonra durulur.Baba evreleri iştee.Böyle olur olmadık şeylere karışır ,dediğini yanlış anlar, küser, surat asar..Ama ben hiç gelemem böyle karışmalara falan.Aaa yeter diyiciim baba dur artık diyiciim kendine gel bu nası bir pozisyon neler oluyor sana?
Annem böyle durumlarda olaya el koyan cesaretli kişilerdendir.Eminim bir iki güne oda dayanamaz olaya bir dur der :D
Neyse..
Bu feysbukunda cıcığıı çıktı artık.Hayır efendim naber şeker kız diyen orta yaşlı amcalar mı dersin,yok neymiş tanışalım ben sizlen ciddii düşünüyorum çok etkilendim falan,numaranızı alabilirmiyim?ahahaha.Nası bir insandır ki fotoğraftan kişilik tanımı yapıp onun hayatının insanı olduğunu çıkarabilmek..Buda bi yetenek ne diyimm :D.Hayır nerden biliyosun belki ben sadist pisliğin tekiyim, belki testerem var!.İşte böyle insanlar saçma salak işler yapınca şeyi şeyine gidiyolar yani ölüme!Tek orta yaşlı amcalardan ve diğerlerinden bahsetmiyorum.Bunu hem cinslerimde yapıyor.Amannn neyse yine toplumsal mesajlar vermeye başladım.:D geç okurr.
En son evimizde salgın grip vardı.Hatta ben baya bi şifayı kapmış ve bacaklarım tutmayacak dereceye falan gelmiştim ki bacak ağrıları geçti hastalığın grip evresi başladı.Burnum yara ve kıpkırmızı.Kardeşimde hastalandı sayemde.Annemde de hafif hafif grip belirtileri meydan gösteriyor.Bu aradada haberlerde domuz gribiylen ilgili çok pis ve dehşet haberler izleyerek ben bi kıllandım ve şüpheye düştüm.Ya biz ailecek domuz gribiysekk??wuuu.Bi bu eksikti!!Gelecek günlerde ne göreceğiz bakalım.Domuz gribine yakalanmamak dileğiylen.
lalalalaaa..

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails