3 Ekim 2009 Cumartesi

İlklerim**

Bir zamanlar fotoğraf çekmeye karşı çok yoğun bir ilgim vardı.

Halen var ama bu aralar ne zaman bulabiliyorum ne de bu konuda kendime güven.Önceden çekmiş olduğum fotoğraflara denk geldim biraz önce dosyalarda.Boş boş duracağına seyire çıkarayım dedim :Dİşte benim ilklerim..



''Ben bu dünyaya yanlış gelmiş olacağım ben
Ben öyle her insandan, o kadar uzağım ben
Yine bu gözlerimdir okşanacak şey arar
Yoksa içimde başka bir dünya hasreti var
Uyanır gibi birden bir korkulu rüyadan
O içimden sevdiğim, benim olan dünyadan
Bir ses bana: 'Gel! ' dese, ben o sesi işitsem ve
Kimsecikler duymadan bir kapı açıp gitsem.

Cahit Sıtkı Tarancı



Doğayı çok seviyorum.Bu kadar sade ve şaşılası başka bir güzellik olabilir mi?


Postu bu fotoğrafla bitireyim bari.Ardından da tabiki şiir gelsin.sevgilerimlen.lalala..



Karanlığın insanı delirten bir ihtişamı vardır

Yıldızlar aydınlık fikirler gibi havada salkım salkım

Bu gece dağ başları kadar yalnızım

Çiçekler damlıyor gecenin parmaklarından

Dudaklarımda eski bir mektep türküsü

Karanlıkta sana doğru uzanmış ellerim

Gözlerim gözlerini arıyor durmadan

Nerdesin?


ATİLLA İLHAN

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails