31 Ekim 2009 Cumartesi

Ben yaptım! Ben yaptım! **


Evettt..

Aydıncık mutfakta devam ediyor:)Malum okullar tatil olunca evde uğraşacağım tek şey kalıyor yemek,pasta-börek işler..

Bende oturdum bugün çikolatalı ıslak kek tarzı birşey yaptım.Doğaçlamayı Allahtan çok seven bir insan olduğum için(!) harika işler çıkarıyorum ımm evet..:)


Şimdi bu olup bitmiş ama buzdolabına konmamış hali ondan biraz cıvıkımsı gözüküyor.üstünde de fındık parçacıkları var.Fotoğraftan seçilemeyebilir belki.Tarifi vereyim şimdi.


Evet..(çok çok kolay bir pasta herkes yapabilir bkz:ben bile yapmışım:))


Malzemeler:

keki için

3 yumurta

1.5 su bardağı şeker

1 çay bardağı süt

yarım bardak sıvıyağ(olabildiğince az katın)

5 fincan un

1 paket kakao

kabartma tozu (şimdi bunları sırayla koyun ve çırpın) sonra yuvarlak yada kare bir kek kalıbına döktükten sonra 200' derecede pişirin.

**

iç malzeme:

1 bardak süt

1 paket krem şanti

-çikolata sosu:

2 kaşık kakao

4 kaşık şeker

2 su bardağı süt

2 kaşık nişasta (orta ateşte topaklaşmayacak biçimde karıştırınız.)

Ayrı ayrı çikolata ve krem şantiyi hazırladıktan sonra soğmuş olan kekin üstüne önce krem şanti olmak koşuluyla sürünüz.Ben keki ikiye bölüp yaptım.Biraz zahmetli oldu.İsteğe bağlı hazır kekte alınabilir.Hatta daha az uğraşmış olursunuz :P işlem bitttikten sonra üstünüde fındık parçacıklarıyla süsleyebilirsiniz.İşte bu kadarrr. durun durun kekimin servise sunum haline geldikk.

Afiyet olsun.Servise hazırdır :P :) lalala..

3 yorum:

éLLa Çiça dedi ki...

leziz görunuyorum, kiyisindan kösesinden barnakladim :p

AydınKoza dedi ki...

o zaman afiyet olsun efenim :)

Adsız dedi ki...

bende istiyorum!

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails