18 Ekim 2009 Pazar

Sonbahar**

Sonbahar..
Bir anda nasıl değişiyor herşey.
Bütün her yer kırmızı,sarı,turuncu..
sonbaharın üzerimde bıraktığı etki güzel..Her ne kadar dışarı adım attığımda donsam da.:) Fotoğraf çekmekte istiyorum ama bir türlü vaktim olmuyor.Yoğun olmak kötüü.
Yapmak isteyip yapamadığım çok şey var ya.Mesela kitap almalıyım ,''500 days of summer''izlemeliyim,kışlık alışverişe çıkmalıyım,vs vs vs..:( hımm bide odamın mevsimlik temizliği..
Her dönem geleneksel olarak annemin baskısı altında yapmış olduğum oda temizleme görevi oldukça ilginç bir iş.Sanki asırlık ve pis bir odam varmış gibi kurcalayınca öyle şeyler çıkıyorki ben bile şaşıyorum:S En son temizleme ve düzenleme işleminde ilkokul da yazdığım günlükten tutda TED kolejinin ingilizce biyoloji ders kitabına(ne alakaysa biyoloji falan ben tmydim:D)ortaokulda biriktirip kutularda sakladığım kelebek koleksiyonuna kadar saçma sapan her türlü halt çıktı.Ya okur ,işte ben küçükken böyle asosyal kendi halinde bir çocuktum.:P Yok ya aslında tam olarak değilde özenirdim böyle koleksiyon vs şeylere.Bizim zamanımızda onlar modaydı napalım?
Hımm birde günlükler...
Sevgili günlükle başlayıp gün içinde yaptığı her bir haltı yazan ,ev içerisinde yaptığı işlerde bir tuvalet işini atlayıp yazmayan, hatta gerekirse onuda yazan ve sonuna iyi geceleri sunup işlemi bitiren çocukluklar..
Bazen bir ikisini okuyorumda bilmem ne tarihinin bilmem ne gününde ben site görevlisi hakkında ne atıp tutmuşum lan diye kendimide eleştirmiyor değilim hani.Ahh böyle işte bakalım bu sefer ne göreceğiz..
Okur sıkıcı bir yazı oldu farkındayım.
O zaman ben sevgilerimi sunar ve giderim.holalala...

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails