5 Eylül 2009 Cumartesi

Özlediklerim elime m(i)m diksin!

Sevgili Desperate Housewife beni mimlemiş. :) Daha yeni olduğum için pek anlamam böyle şeyleri ama elimden geldiğince cevaplamaya çalışacağım.Mimin konusu özlediklerimiz..Hemen başlıyorum efenim.

Öncelikle küçüklük her zaman her kişinin olmazsa olmazı.Küçüklüğümü çok özlüyorum.özellikle babamın elinden tutup luna parka gitmek.(Çok sıradan gibi gözükebilir ama benim için çok özel anlardan birisi.)

Atilla taş'ın ham çökelek şarkısıyla aynanın karşısında dans etmeyi (o zamanlar pekkk bi meşhurdu.bizimkide çocuk aklı işte o zamanların ricky martini sanardık.)

4 5 yaşlarımda bütün saf duygularımla dinleyip inandığım korkunç olayları:D ve yaşamın toz pembe zamanlarını..

En yakın arkadaşlarımdan olan Burçin ve Ebru'yla(ki halen görüşürüz)çocukluk maceralarım.Mesela çatı katı düzenlemesi..

Ortaokuldaki müsamerelerde tüm okulun önünde Ordunun Dereleri ni(sesimde pek güzeldir öhö öhöm) söyleyişimi.

Lisede sabah okuldan binbir zorlukla kaçıp kızılayda kahvaltı yapmayı ve metroda yolculukları..

Benim için çok özel olan bir arkadaşımla Kocatepe taraflarında gezip eğlenmeyi kaldırıma oturup kahkalarla ortalığı inletimişizi.

Sınıfça yapılan piknikleri ve etleri pişirmeyi beceremeyip çiğ ete kaldığımız sıcak ve neşeli günleri.

Kuzenlerimle yaptığımız tatilleri ve yaşadığımız güzel anıları.

Bana en güzel anları yaşatan ve şu zamanlarda pekte bir araya gelemediğimiz herkesi özlüyorum.(aklıma gelenlerin hepsii bu kadar ama eminim daha çokk vardır.)

Geçmişi özlemek bazen beni korkutur.Geçmişi çok fazla düşünen bir insan değilim aslında.Sadece bana mutluluk veren kişileri ve o dönemleri yazdım onun için.

Bu mimi birilerine yollamayı çok isterdim ama blog alemine bakıldığı üzere mimden bıkmış gözüküyor.Onun için Desperate Housewife 'ı kocaman öper vee bu mimi burada sonlandırırım.

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails