10 Eylül 2009 Perşembe

yaşamabilitemin dereceleri(!)**


Bu aralar bildiğin uyuz oldum.Kitap okumak ve uyumak dışından hiçbir meşguliyetim yok gibi.Bunun üzerimde yarattığı etkide belli; koca bir boşluk..
Kitap okumaktan beynim uyuştu ya.Hayır artık her kitabın kokusundan onun hangi konudan bahsettiğini anlıyorum yeteneğe bak yahu.:DEvet sevgili okur tek kalan becerim bu.
Kardeşimi hiç sorma.Onda beni gördükçe başlayan bi böğürme peyday oldu.Yazık çocuk kitap okumaktan kesildi yaa.Herkesi kendimden soğutmaya başladım.
Kitap okumanın bazı şeylerde gözümü açtığınıda hissetmedim değil yani!örneğin; bu ünlü romanların dizilerini çekiyorlar ya.Okudukça birçoğuna pöyküresim gelmiyor değil hani.Mesela en basitinden Dudaktan Kalbe.Nası evirmişler çevirmişler bi orasından bi burasından tutup ne hale getirmişler.yoo yavrumm ben üzüldüm o değil yani.Esere saygıda kalmamış.aaa!
Her neyse arada bir mutfağada giriyorum şöle bi iki bişi çırpıyo kendi kafama göre yeni tatlar tutturmuya çalışıyorum.Ruh halimle yaptıklarımın baya bağlantılı olduğunu gördüm.Kızgınsam yada bağırarak bişi yapıyosam böyle yaptığım şeyin şekli şemali bi kayıyo bi tadı değişik oluyo pasta desen pasta değil poğaçamı olmuş desen yanından geçmez .Ama yavrumaa sevgimide katıp yapıyosam o zaman tüm hünerlerim göbek atıyo havada.İşte bende artık hayattan bütün beklentimin hamur kabarmış mı,çok mu yumuşak oldu,ununu mu fazla katmışım,acaba bunu yiyen bizim kadim çöpümüz mü olacak gibi olduğunu gördüm.Bakma öyle ne hazin ,yazzık sana tüh be yavrum gençtin falanda deme yani.Buda benim yaşamabilitemin derecesi sonuçta demi ama.holalala..
P.S:Bu arada pasta, böörek tarifleri ve her bişi için rachel ablacığımın sayfasına tık edebilirsiniz.sevgilerimlen..

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails