31 Ağustos 2009 Pazartesi

Eminönü,martı,balık ekmek**


İstanbul deyince benim içim bir hoş olur.Bilemiyorum belki uzak olmamdan kaynaklanıyodur ama ben İstanbul'un hiç de öyle çekilmez biryer olduğunu düşünmüyorum.Orası, kendisine uzak olan insanlar için büyülü bir şehir,bambaşka bir atmosfer olarak görülür.Ondandır ki nerde bir İstanbul fotoğrafı görsem içim gider..

Bir kaç gün öncesine kadar teyzemlerdeydik.Hep bir araya geldiğimizde ya eski zamanlar yâd edilir yada o günlere ait binbir fotoğraf ortaya çıkar.Ben de fotoğraf karelerine meraklı olduğumdan albümü bizim küçüklerin ellerinden çektiğim gibi aldım ve başladım bakınmaya.Hepsi çok özel olduklarından ayrıntılı inceliyordum.Tümünün içinden bir tanesi vardı ki teyzeme ait bir kare.Arkada Eminönü, elde balık ekmek ve gökyüzünde martılar...O zamanın modasına uygun giysilerde birbirini çok iyi tamamlamış.O fotoğrafı koyabilmeyi isterdim ama şu anın olanaklarıyla temsili bir fotoğraf koydum.Umarım o büyüyü gözlere iliştirmeye yeter.lalala..
P.S:Fotoğraf için buraya bakabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails