19 Ağustos 2009 Çarşamba

Bugünün Yıldızları**

















Fotoğrafların bazıları bulanık çıkmış.Aslında sürekli yaptığım birşey değildir mağazaya giripte blog için fotoğraf çekmek ama hepsi senin için okuyucu!!:))Öncelikli olarak başta mağaza görevlisine olayı anlattım oda mağaza büyüğünee sormak için iki dk bi kaybolmanın ardından geri geldi .fotoğraf çekebilceğimi yalnız markanın görüntülenmemesinin daha uygun olacağını söyledi.Bende üzgünümki markayı bulandırdım:( İsteyen olursa mail yoluyla söyleyebilirim.
Bu arada mağazalar tümüylen bi indirim yarışına girmiş ipekyol,tüzün,park bravo,batik,tifanny vs bir çoğu koca koca yazılarla bunu biçimlendirmişler.Bi gidip bakmakta yarar var bence:)
Bu arada yeni bi kitaba başlayacağım .Ayşe kulin'in Umut adlı romanı güzel geldi.Aslında çok revaşta olan ve heryerde görülen kitapları okumayı sevmiyorum ama tabularıda yıkmak lazım bir süre sonra dimi?? lalala...

2 yorum:

DİDEM dedi ki...

yaa çoookk güzeller yaaaaaa en çokta 4.sünü beğendim ayrıca zevkinize de hayran kaldım,devamını bekliyoruzz

AydınKoza dedi ki...

Teşekkür ederim Didem.beğenmiş olmanada ayrıca çok sevindim :))

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails