23 Ağustos 2009 Pazar

kopyalama sanatı**


Dün gece radyo dinlerken trt-fme rast geldim.Konu vizyondaki filmlerdi.Ee haliylen benimde ilgimi çekti ve dinlemeye koyuldum.Üzerinde konuşulan film bir fransız yapımı''Gerilim Hattı''ydı.Ben bu aralar fazla takip edemediğimdn filmin içeriğinide bilmiyorum.Film bir grup gencin Hırvatistan'a düzenledikleri yolculuğu ve bir o kadar klişeleşmiş olan adrenalin dolu genç arkadaşların dağa tırmanışını anlatmakta.Çok sık duyulan bir senaryo örneği.Gençler dağa tırmanır yanlarında bir iki genç kızımız , olamazsa olmaz bir kaçta çift olur ve bunlar işleri güçleri yok gibi dağa tırmanır:S Esrarengiz kimsenin biride bu dağda sanki çok haşmetli bir hal varmış ve kana susamış gibi bu gençleri öldürmek için çeşitli oyunlar tuzaklar kurar.Adrenalin dolu gençler her halta dalmak konusunda göstermiş oldukları becerileriyle bu tuzaklara yakalanırlar ve film orada biter,esrarengiz amcada oyunlarına başkalarıyla devam eder ve bittiii ta tammm.Ben dün gece aslında bu şekilde yaklaşmadım ama gerçekten bugün fragmanı izleyince olamaz yanılmışım havasına girdim.Senaryoda bir 'Otel' bir 'Dikey Limit' esilenmeleri var zaten.Sevgili Louis paul desanges abii yapma allasen.Bak sana hiç yakıştıramadım.Seyirci yeni şeyler bekler hadi bee abii.alalaala..

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails