27 Ağustos 2009 Perşembe

Saçmalıklar dünyası bla bla**



Gün geçmiyor ki bir saçmalıkla daha karşılaşmayalım.

Geçenlerde Google da haber sitelerinde gezinirken fulden urasla ilgili bir haber gördüm.Fulden Uras sevgilisi için gazetenin ilan bölümüne çeşitli iltifat ve sevgi gösterisinin ardından ilişkilerine başladığı günden tutunda saati dakikayı ve saniyeyi yazmış ardınada f.u diye imzasını yapıştırmış.Aman Allahım bu da nedir dedim:SKaç zamandır gazeteleri mühim araç yerine kullanacağımıza abuk olayları arz etmek için mi kulanır olduk.Hayır tek o da değil daha 2 gün önceye kadar yine aynı gazetenin köşe yazılarını okurken aynı olayla karşılaştım.Köşe yazarıda fulden urasın yaptığı saniye yanlışlığına yanıt vermiş ve düzeltmiş.E yuh!

Bence gelinen nokta bu olunmamalı.İnsanlar sonuçta o gazeteyi dünyadan ve ülkeden haberdar olabilmek aracılığıyla almış.Ve ayrıca şu günlerde daha çoğumuzun ne olduğunu bile anlamadığı açılımlara(açılımlar diyorum çünkü bu aralar herşeyin bir açılımı oldu :S),bunların içeriklerine ve anlamamız gereken konularla muhatap olmamız gerekirken böyle şeylerin göz önüne getirilmesi ne acı..

2 yorum:

kar dedi ki...

kesinlikle katılıyorum! sonuna kadar katılıyorum. sonuçta magazin haberlerine bile katlanamazken, o "şeyleri" görsem parçalar atardım her halde o gazeteyi!

AydınKoza dedi ki...

Keşke herkes bi şekilde sesini duyurabilse.O zaman eminim ilgili kişiler kendilerine ve yazdıkları yazılara daha dikkat ederlerdi.Umarım bir gün kapalı gözler açılırr..

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails