11 Haziran 2011 Cumartesi

Küçük Kadın.

Rory'nin dediği gibi.
İzleri siliyorum. :)
Dün Küçük Prens'i okudum.
Ve büyümemeye karar verdim.
Büyükleri anlıyorum ve onların yanında onlar gibi davranıyorum.
Ama gece olupta yıldızlara baktığımda Küçük Prens'imi selamlıyor ve hiç büyümeyeceğim için ona söz veriyorum.
Evet artık her gece bunu yapıyorum.* :)
*
Hı bakıpta mutlu olursunuz diye o küçük kızın yaşamından birkaç kare..






E görüşürüz o zaman..

*


Hıı bu da günün şarkısı olsun.
Dinleyin,beni hatırlarsınız.. :)


4 yorum:

yamesin dedi ki...

Jehan barbur'un bu sarkisini dinlememistim:) cok sevdim cok güzelmis:)..

Kücük prens'e bayilirim:) en güzelini yapiyosun..

öpüyorum cok:)

AydınKoza dedi ki...

Bende senin sayende tanışımtımm!! :)
İyi ki Leyla'yı paylaşmışsın.
Ben de öptüm seni tatlıım! :)

yamesin dedi ki...

:) hadi yine dinliyim sarkiyi:P

AydınKoza dedi ki...

Şarkı güzel oluncaa insanın dinleyesi geliyor hep.. :)

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails