13 Haziran 2011 Pazartesi

J'aime a nouveau♥

Bir günde 44 gündoğumu gördüğüm de doğrudur ..
~~
:)
**
********************* ******** Bunu bizim evde bulmuştum.

* **************************** Hepsini tükettim.
******************************Yine olsa yine yaparım!
*
*
Merhabaa!
Her şey şimdilik iyi gidiyor ve ben mutluyum.
Zaten mutluluğa yüklediğim anlam bana biraz da güç veren.
Mutlu olmak istediğim için her şey bu kadar basitleşti bir an gözümde.
Bu aralar kuşlar benim için uçuyor,dünya benim için dönüyor,zaman benim için geçiyor.
Yorgun muyum?
-Hayır.
Değilim.
Aksine yapabileceğim her şeyi yapmaya çalışıyorum.
Ve bugünlerin sözü:
İZLERİ SİLİYORUM.
Silmeye devam ediyorum.
Edeceğim.
Derinleşmeden,canımı sıkmadan.
:)
A-aa bugün post girmek farz olmuştu.E hadi buyurun..
-
-

Ben bu masayı çok sevdim :( -Vintagebi'şey.
Karşıdaki kızkardeş*
Peçeteler çok minnoş.
Küçük durduğuna bakma!
İçinde küçük bir ayna ve saate yetecek kocaman bir yer vaaar! :)
*
*
*
*
*
Günün parçası mı?
Immmmm.


4 yorum:

yamesin dedi ki...

Cok lezzetli görünüyor:)
birde kolaye'ye bayildim:)

AydınKoza dedi ki...

:) Kızkardeş hediyesi.
Teşekkür ettim tatlım.
E o zaman sen bizim donutları hazır ett! :)

yamesin dedi ki...

:))

nedense seni kendime burda cokcok yakin hissediyorum:*

AydınKoza dedi ki...

Hiii canımsın :))

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails