24 Haziran 2011 Cuma

Calme vendredi~

Merhaba.
Yine her zamanki rutin cuma günümü geçirmekteyim.
Aslında kendi kendime eğlenmekteyim mi deseydim bilemedim.
Neyse.
Bugün kendime hoş bir kupa aldım.Biliyorsunuz ki kahve içmeyi seviyorum.*Break.
Ama geçenlerde Matiascığım sağolsun beni sinir etti.Yok kahve,selülit,vs diye diye pek kahve içemiyorum artık :(
-
Bugün yine Radikal-Kitap ekiyle güzel vakitler geçirdik.
50 kitap tanıtımı vardı benimse sadece 4'ü ilgimi çekmeyi başardı.
Ya artık ben çoooo...ok kitap okumak istiyorum..


Ya ben şu kitap kapağını yerim.Bu nasıl şirinlik*


Tanıştırayım bu benim yeni kupam,güzel kupam,cici kupam..


***
Evimiz güneş alır.Özellikle güneş batmaya yakın.Ve bende bu pencereden bakmayı o kadar seviyorum ki.
İyi ki diyorum sonra.Benim böyle bir pencerem ve böyle baktıkça yeşilleştiğim bir manzaram var :)


Aaaa bunu kitaplığımda buldum.Ne şeker şeymiş.Hem de çok anlamlı.Zamanında duyarlı insandım.Şimdiyse evde pinekleyen bir zavallı :(:(
Quo Vadis!
Doğum günü hediyesi olarak bir arkadaşım almıştı.Daha okumadım ama eski kitap delisi olduğumu bilirsiniz.Bu birde çok güzel kokuyor.Böyle şey eski eski..
-
Desenleri sevdim.
Bu da bugünün sözü olsun.Ne diyelim. :)
Hafta sonuda geldi malum.
E ona yaraşır güzel bir şarkı gerek.
Güzel haftasonları..


Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails