20 Haziran 2011 Pazartesi

Amado Mio♥

Merhabaa.
Şimdi öncelikle ben mimlendim.
Fakat Rory konunun ne olduğunu unuttum.
Duy benii :)
*
Hımm dün hava güzeldi.
Tabii biraz yağmur yağmadı değil.
Ama ben şemsiye götürmüştüm.Çok tedbirliyimdir. *-*


Bu kitabı ne zamandan beri almak istiyordum.Dün yine gözüme takıldı.
Evrenin bir işaretidir,bu aralarda canım epey sıkkın diye almalıyım dedim.Dünde başladım.Şimdilik gayet iyi.
Hıı üstündeki ''hayatta hiçbir şey senden önemli değil''cümlesi de oldukça iyi!
-

Bu lambayı söküp götürecektim de neyse..
Biz yine starbuckstaydık kızkardeşle.
Sanırım artık bağımlı olduk.
Canımız devamlı kahve istiyor.
Yakında kahveyi çekirdekleriyle yiyeceğiz gibi..
-
Otantik pozlar olmadan olmazdıı!

Ama çok yorulmuştum ki..
Ben tüm gün babamın gömleğiyle gezindim durdum. *-*
Günün şarkısı çok güzeel.
E dans edelim o zaman :)
-
-
-

4 yorum:

yamesin dedi ki...

Duydum bile:):p
Mim konusu;
Bir lamba cini çıksa karşınıza,
"Dile benden ne dilersen sahip" dese, bir tek dilek hakkınız ve düşünmek için de 1 saatiniz olsa
1)Ne yaparsınız?
2)Ne dilersiniz?
3)Dileğinizi seçmeniz kolay olur mu?

Kitabi merak ettim:)

AydınKoza dedi ki...

Teşekkür ederiiiim :)

matias dedi ki...

kahvenin selulit yaptıgını bu kadar icmezdin:))
soguk ic, serinle:)

AydınKoza dedi ki...

Biliyorum.Ama karşı koyamıyorum napayım? :)
Hem gün içerisinde o kadar çok sıvı tüketiyorum ki şaşarsın.
Mesela limonata,meyve suyu,çay,kahve.
:(:(:( Sanırım buharlaşacağım.

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails