7 Temmuz 2010 Çarşamba

İş,Güç,Temizlik

Bu hafta hayatımda temizliğe ayıracağım süreyi maximuma çıkararak kabuğumu kırdım, ev kızlığı potansiyelimi ortaya koydum.Duvar ve dolap silmek ne zor işmiş yahu.Hayır yani tek işlem değil ki bitsin.Önce köpüklü suyla silme ardından durulama ve en son kurulama.Bununla da kalmıyor ki.Bir de indirdiğin eşyaları yerleştiriyorsun.Mutfağı çok sevdiğimi gören annemin bana verdiği bir cezaydı bu anladım ve ağzımı kapadım.
**
Günlerin temizlikle geçmesi canımı sıkmaya başladı.İnsana harbiden bir süre sonra eziyet gibi geliyor.Sonra psikolojik bir darbe gibi.Günde 48545 kez el yıkadığımı bilirim.Küçükken annemi temizlik hastası diye tanımlamamın nedenini şimdi daha iyi anlıyorum.Bir süre sonra paranoyaklık derecesine geliyor çünkü.
**
Tatilden konuyu açarsak ya da bırakalım bence bu konuyu çünkü tatil henüz buralara uğramadı.Ben en son facebook dolaylarında takılmaktan vazgeçmiştim ya yine açtım!Hayır ama nedeni insanlar bu dönemde tatile gidiyor,eller havaya oh babam havasında takılıyorlar ya ondan bende bari fotoğraflarına bakıp özlemini çekmeyim dedim.O an boy boy tatil fotoğrafları olan kişileri boğasım geldi.Hatta arkadaşlıktan çıkartıp onlara kendimce saçma bir ceza vermek istedim ama sonra düşününce ben onları arkadaşlıktan çıkarsam ne halt olacak diye kendimi toparladım, facebook hesabımı baştan dondurdum.
*
Ve kaderimle yüzleşircesine mutfağa , duvar silmeye geri döndüm..

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails