5 Temmuz 2010 Pazartesi

En Son Mutfağa Girdiğimde**

Mutfağa girmeyeli uzun zaman oldu sanırım.Ama girdim mi pir girdim.İnsanın mutfağa,yemeğe olan aşkı tükenir mi canım?
**
Tükenmezz.. :)

Önce artı poğaça*

(Adını iyi uydurduklarını düşünüyorum :))


Sonra an itibariyle klasiklerimden olan İspanyol Omleti..

Orjinal adıyla Tortilla de Patatas*



Benim omletimin yanları biraz kıvrıldı nedenini anlamadım ama tadından birşey eksilmemiş işte bunda eminim.

P.S:Planlama olayına çözüm buldum gibi sanırım.Öncelikle kendime bir ajanda aldım.Günlük yapılacaklar listesinden tutunda yapılanlara kadar herşeyi not ediyorum artık.Ama biliyorum ki sadece bir süreliğine.Buna bünyemi alıştırmamam lazım çokta kasmaya gerek yok okuriko'm haha.

Bir sonraki postta buluşmak üzeree öperim yanaklarından.Holala..*

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails