27 Mayıs 2010 Perşembe

Yalnız Kadınlar Sokağı*


Hiçte haz etmem aslında erkeksiz kız modunda gezen insanlardan ama sanırım bu sefer tam hedeften depresif anlar vurdu beni.Anlamadığım çok şey var demiştim.Belki de anlamak istemediğim.Kuyruk acısı kıvamında devam ettiğim.Bende bilmiyorum işte.Sadece değişime alışmaya çalışıyorum.

Daha doğrusu değişimden de değişimin getirdiklerinden de bu aralar nefret ediyorum.Değişim iyidir diye düşünürdüm çoğu zaman ve sürekli hayatıma uygulamaya çalışırdım ama şu zamanda ne değişim ne de farklılık benimle olsun...

Hayatın düz,boğucu,anlamsız vakitleri bana daha cazip geliyor bu aralar.Değişim ters geldi,zamansız geldi desem hiçte yanlış olmaz.Şu son 2 hafta içinde o kadar çok midesiz insanla karşılaştım ki kin kussam yeridir herhalde.Sadece sakinlik istiyorum.Huzur bulabileceğim bir yer.Ama kalmalıyım ve aklımın tüm bunlara yatmasını sağlayıp,ruhumu alıştırmalıyım.Zor da olduğunun farkındayım fakat başka bir yol gözükmüyor şu an önümde..

*
Sanırım şu an gerçekten günlüğüm gibi oldun blog.Senden sadece böyle şeyler yazmamı yadırgamamanı ve beni anlamanı istiyorum.Görüşmek üzere.Lalala..

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails