24 Mayıs 2010 Pazartesi

Erkekleri Anlama Kılavuzu(!)

Yok öyle bir kılavuz okur!Bunu normalde kadınlar için de söylerler ama tek taraflı değil eminim.Şimdi diyeceksin ne alaka bu konu.Uzun.

Bazen herkes gerçekleri bilmese daha iyi gibi.Kafam şu an sadece bununla dolu.Sürekli sorguluyorum ama netice de hiç bir sonuca varamıyorum.Bir yandan da işim gücüm yok neden bunları düşünüyorum diyorum.Bir türlü çıkamadım konunun içinden.Ne yapsam ne etsem elle tutulur bir nane yok ortada.

Bu konu bir dursun bakalım.
**
Geçen cumartesi Gizzy'le Aylak Madam'daydık. :)
Şu ana kadar gittiğim en sıcak ,en hoş kafeydi diyebilirim.Bir dolu şeyden bahsettik.Güldük,eğlendik,ımmm birde Madam Bovary yedik. :) ҳҲҳ
Fotoğrafını çekip o güzel pastanın görünümünü sizlerle paylaşmayı çok isterdim ama aklıma sonradan geldi.Ne yapalım bir daha ki gidişime artık. :)
Bu aralar post girmeyi ihmal ediyorum biliyorum ama içimden hiç gelmiyor.Daha doğrusu yazacak hiçbir şeyim yok gibi geliyor.2 saat boyunca ekranla bakışıyoruz öylee.
**
Bak nasıl veda edeceğim onu da bilemedim.:D Neyse hadi okuriko bol öptüm seni.Görüşmek üzere diğer bir postta.
Hulala!

P.S:Bu arada Aylak Madam için tık tık..

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails