20 Haziran 2012 Çarşamba

Ya bir bardak çayın 40 yıl hatırı olursa?

Herkese merhabaa!
Öncelikle benim için tatil şimdi başlıyor,yani bugün.
Sınavımı verdim ve Malta'ya gidiyoruum! 
Hazırlıklara başlamak için sabırsızlanıyorum resmen.Hatta buraya bir daha dönmemeyi düşünüyorum ordan kaptırıp avrupa-avrupa yapmak var sonuçta! :p
Son 2 gündür sadece how i met your mother izliyorum,sanırsın tek öğünüm,tek eğlencem.Evet aynen öyle.
Biz öyle bir bünyeyiz ki ne zaman tatili kapsak hemen doctor house'a başlama kararı alıyoruz!
O bünyelerden biriyim ve galiba utanmıyorum!! :) 
-
Yeni kitaplardan ikisi.
Sait Faik okumayalı uzun zaman olmuştu.Kitaplığımda Kayıp Aranıyor'a denk gelince aklıma düştü.D&R'da da Sait Faik'e rastlanınca tadından yenmedi.Sarnıç'ı bitirdim.Aslında Birtakım İnsanları daha çok merak ediyordum ama huy işte ille sona kalmalı :)



Dün rastgeldiğin bir kitap olsa girişinde de Kafka'dan alıntılama olsa ne yapardın?
Benim için yanıtı her zaman TEKtir!


Bir doğum günü hediyesi bu kadar değerli olabilirdi sanırım :)
Eski kitaplara olan tutkumu beni tanıyan herkes bilir ama bazen ihtimal veremez ya insan sanırım dün o anı yaşadım.Yakın bir arkadaşım beni hiç beklemediğim o 'an'da öyle bir şaşırttı kii. :)

Reşat Nuri'denYaprak Dökümü..
Hem de 1971 basımlı.
E ben napsam napsam!
Takın plağımı dönsün dursun bu gece nostalji!!

 
 Postun başında bahsettiğim,Kafka'dan alıntılamanın da bulunduğu kitap..
Georges Perec her zaman sevmişimdir.
Bir Paris Kentinin Tüketilme Denemesi'nde kanım öyle bir ısınmıştı ki.Dili,üslubu,konusu hep bana hitap eden türden.Uyuyan Adam'a bugün başladım ve bir kez daha yanılmadığımı gördüm.


 Tatil demek bazen evde pineklemek,yeni yeni tariflerle boğuşmak demek.Bazen de eskisi olsun demek,aynı anıları canlandırayım da burnumda tütsün demek.
Çocukluğuma dair bir tarif;
Elmalı Pasta.
Ayıla bayıla yerdim.Sütle nasıl giderdii nasıl.
Geçenlerde yeniden deneme kararı aldım yarım saatimi bile almadı.Anlayın ki o kadar şevkle,iştahla  sarılmışım işe. :)


        -Bir diğer doğum günü hediyem.Sayfaları o kadar güzel ki.Bakmaya kıyamıyorum.Yazmak mııııı?


-
Bizde asıl bir bardak -ince belli- çayın 40 yıl hatırı vardır..
 -

-
Ve instagram seçmeceleri..

Bu postluk bu kadar olsa da ben buralara daha sık gelsem.Bunun cevabı da TEKtir diyenleri günün şarkısıyla başbaşa bırakalım o zaman.Ho lala!!



-

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails