7 Haziran 2012 Perşembe

Summertime


Merhabaa!
Artık yaz geldi diyebiliyoruz.
Sonunda yani.Ne giyeceğimi şaşırıyordum.Sabah günlük güneşlik olsa öğlen etraf yağmur çamur kopkoyu bulutlar.Yine olmuyor değil tabi ama şimdi daha tedbirliyim saat başı hava durumunu kontrol ediyorum :)
Imm bu ara iyi gelmedi,sınavlarım var halen,bitmiş değiller ve beynim buharlaştı resmen.O kadar çok bakılacak şey var ki..
Son sınavımın iyi geçmesi yazımın süpeer geçmesi demek.
Eğer son sınavımda istediğim sonucu alırsam yazımı Malta'da geçireceğim.
Yaz okulu bahanesiyle yurtdışı hiç fena olmaz diye düşünüyorum.Sanırım feribotla İtalya'ya geçilebiliyormuş haftasonları.Nasıl mutlu oldum anlatamam :)

 -
Eveet instagramı çok seviyorum hatta instagram hastalığına yakalandım bile diyebilirim.Pasta,kek denemeleri hala sürerken yeni kitaplar ve filmler ihmal edilmiyor!
I love you NY halen beklemede olan filmlerden.Avengers harikaydı zaten çocukluktan beri severdim şimdi sinemalara gelince birde 3D olunca kaçar mııııı?
-
 Zaz!!30 Haziran'da güzel bir şölen var.Fransız şarkılarıyla geçen bir geceden nasıl ayrılacağım bilemiyoruum.
 Çokk etkinlik vardı çook.
Son bitirdiğim kitap.
Önceleri başlamıştım,lise yıllarımda.Fakat bitmek bilmemiş hiçbir şey de anlamamıştım.Geçenlerde sahaflarda gezinirken rastladım yine.Tabii durur muyum hemen aldım,bir çırpıda okudum ve çok sevdim.Meğer ne anlamlı kitapmış.
Doğum günüm.
Birazcık karamel komasına girdik ama olsun. :)

Macaronlar bir arkadaşımın hediyesi.Çook sevdiğimden habersiz alınmış,şaşırdım bunu duyunca.Oysa bilmeyen kalmamıştır sanıyordum :)
Klasik cuma.

Afiyetle bitti.Özellikle kakaolu kalplilerden yiyenler için özel dileklerim vardıı!
 

Yeni cici.Doğum günü hediyelerimden :) Bu yazın en modası espadril olsun lütfeen!
-
  
Cermodern girişi.
-
Veeee Dali sergisi..O gün iki sergi daha vardı Cermodern'de.
Birisi M.C.Escher ve Çağdaşları diğeri de yanlış hatırlamıyorsam Gizli Oyuncaklar Uzayı'ydı.
İlk önce Dali'ye gittik.75dklık bir belgeselin ardından yaklaşık 2 saat boyunca tabloları inceledik.
Dante'nin İlahi Komedya'sından alıntılarla duvarlar süslenmişti.Sergiyi çok beğendim,umarım siz de kaçırmamışsınızdır. :)


-
-






Evett bu postluk bu kadar olsun.
Yine geleceğim.Holala!
 -
Hııı şarkısız olmaz tabii :)
Yaz için gelsin.♥♥♥

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails