28 Şubat 2012 Salı

Uyumadan önce bir bardak sıcak post içiniz!

- -


-

Merhaba.
Kış çok çetin ve okulum dağın başında.
Yani bu demek oluyor ki şehir merkezindeki havanın 2 3 derece-hatta belki daha fazlası-soğuğunda hayat mücadelesi veriyorum.
Bu kış pek hasta olmadım hatta dur ya galiba hiç olmadım.Evet.
Sonra kış demek battaniye demek kitap demek film demek.İzledikçe izliyorum birde bu hafta 1-4 mart arası Cepa'da if 11.bağımsız film festivali var.
Merak ettiklerim ve bu hafta görmeyi umduğum filmlerden bazıları
-The Descendants/senden bana kalan
Alexander Payne'nin yapımcılığını,yönetmenliğini ve senaristliğini yaptığı bol ödüllü film senden bana kalan.Bunun dışında George Clooney'nin oyunculuğu hakkında bir çok yazı okumuştum gazetede.Yazıda film vasatlar bölümüne konmuştu.Payne'nin 'Sideways' filminde yükselttiği çıtayı bu filmde biraz düşürdüğü de söyleniyor.Bakalım izleyip göreceğiz.
-50/50 harika bir film.Film festivali kapsamında da gösterime yeniden gireceğini öğrendim.
evet kısa soluklu ama akıcı,izlenebilir.
Ki ben zaten Joseph Gordon hastası olduğumdan film benim için çok iyiydi. :)
Bunların dışında gerilim,dram ve korku türlerinde görebileceğimiz Take Shelter'ın yorumlarında ise yarı yarıya bir durum söz konusu.Aynı şekilde Bellflower,If a tree falls:A story of the eart liberation front,Magic trip,Dark horse ve daha bir çok film gösterimde olacak.

Offf durduramıyorum ki kendimi.İlle not defteri olsun,parisli olsun.


D&R'dan kaptım.Terapi falan deyince ilgimi çekti.E zaten aksi düşünülemezdi değil mi? :)

Cep boyu kitapları çok seviyorum her yerde taşınabiliyor.Geçenlerde bir kitapçıda gezerken henüz filmini de izlemediğim 'eat pray love'ı gördüm ve hiç düşünmeden kaptım.Şimdilik güzel gidiyor.Tabi bunun dışında 2 kitap daha var bitecek.E hadi bakalım gayret!
♥♥♥♥♥

Şarkı mı?
Çokkk uzaklara gitsin.

6 yorum:

Deniz Acısu dedi ki...

ya bizim seninle film zevklerimiz aynı yeminle hepsini izledim yahu:D

AydınKoza dedi ki...

Aa ne güzel yaa sevindim bunu duyduğuma,bir film arkadaşım daha çıktı desene :)

Adsız dedi ki...

not derteri çok güzelmiş, ben de defter arıyorum kendime nerden aldın acaba belki ben de bulurum :))

AydınKoza dedi ki...

Galeri Ekin diye bir yer var Ankara'da ordan almıştım ama benzerlerini D&R'da bulabilirsin :)

The Lizard Queen dedi ki...

uzun zamandir izlemek isteyip de izleyemedigim filmleri ilk karede toplamissin. :))

http://the-lizard-queen.blogspot.com/

AydınKoza dedi ki...

:) Ben de merakla bekliyordum tekrar karşına çıkartmışım ne güzel,evren bu filmleri hemen izlemen gerektiğini söylüyor bence! :)

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails