4 Şubat 2012 Cumartesi

Bir vakit kuşlar ötünce-

Merhabalarr :)
Evet evet gerçeğim ya döndüm sonunda.
Şimdi sınavlar bitip okul sıkıntısı falan ortada kalmayınca şöyle bir ohh çektim.
Bunun dışında okumam gereken kitapların ve izlenmesi gereken filmlerin olması,iki filmi bir güne sığdıracak kadar ileri gitmem hoş tabii.
Bu aralar kitapları alıp alıp yarısında bırakıyorum ki hiç böyle bir alışkanlığım yok yani asla yapmazdım böyle bir şey :/
Ama yok yok halledeceğim okumam gereken 3 kitap biter bitmez yenilerini almam lazım. *-*
*
Kış çok çetin.
Yemin ediyorum ayaklarımı ısıtamıyorum bu nedir ya?
Bir de okulumun bulunduğu konum sağolsun merkeze kıyasla dondurucu olduğu için sarıp sarmalanıp çıkıyorum evden ama nafile.
Şöyle bir durum da var ki ben bu kış hiç hasta olmadım.Yani olmadım gibi.Senelik bir kez bana uğrayan o ağır,beni yataklara düşüren gripten üşütmeye ve daha nice hastalığa dönüşen illet henüz gelmedii.
Düzenli aralıklarla ıhlamur içmeme bağlıyorum ben bu durumu öhö :p
*
O kadar okuyorum-izliyorum,kitap ve film postu yazsam iyi olacak.
Bir de ben bir sürü şarkı dinledim.Keşfettim mi desem ne desem.
Tamam aklımda!!

Kar yağdı,yağdı,yağdı..

Ama gezmelerden mahrum kalamadık.Tatil dedik.Kar-a kış-a rağmen yılmadık,direndik..


Evde mahzur kaldığımız zamanlarda oldu..
Ama sıcacık kahve,battaniye,kitap üçlüsüyle de hayat güzeldi. :)

Yakın bir arkadaşım Samsun'daki bir şaman dükkanından ayraç almış.Baktıkça içim ferahlıyor,kendime geliyorum.Sanırım ben kırmızıyı çok seviyorum..

-İçimde bir yengeç var- diyor Aruoba.
Ses vermek gerekti.
Ben-lik'e.
İç ses diye garip bir yakınlık duyduğumuz yengeçlere ithafen yazılmıştı.
Okudukça daha yakınlaştım yengeç-e.Anlamak için dinlemekten çok hissetmek gerekti.
Boşlukları doldurmayı bırakmak belki.


Kızkardeş hediyesi küçük G.
Yerim ki ben bunu! :)
**

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails