23 Ekim 2011 Pazar

Öpücüğündeki yirmi dokuz inci için.

Merhabaaa.
Pazartesi
Pazartesi
Pazartesi diye sayıklamaya son veriyorum.
'Pazartesi sonrası' kulağa daha hoş geliyor.
Haftasonumun nasıl geçtiğinden bahsedersem ya da hayır bahsetmiyorum.
Çünkü bahsedecek bi'şey yok.
E kitaplardan falan bahsedeyim o zaman.Hı?

Ne zamandır okumak istiyordum.Evet tamam biliyorum evdeki o kadar kitap arasından tercih yapamadım.
Ama al-beni'si olan şeyler..Imm dayanamadım ya. :)

Zaz!
Kültür-Sanat Haritası Ekim sayısını kaçırmayıııııııın!
İçinde yer alan İtalyan restaurantından bahsetmiyorum bile. :)

Geciken Friendship Bracelet.. :)

Hala ne olduğunu çözemedik..
Ama o kırlangıç!
Bildiğin kırlangıç işte. :(
-
-
-
-
-
Günün şarkısını sevin.

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails