1 Ekim 2011 Cumartesi

O sözü tutmak gerek-miş.

Merhabaa.
Buraları aksattığım için kendime çok kızıyorum.Söz vermek istiyorum-Imm tamam bir daha olmayacak- diye ama tutamam elime yüzüme bulaştırırım diye de çook korkuyorum.
O zaman n'olur Aydınkoza buraları unutmasın demeliyim!! :)
Hım bu haftanın şarkıları ve kitapları mı?
  • Isabelle-André Gide
  • Genç bir romancının itirafları-Umberto Eco
  • Emperyalist çağda modernleşme-Celal Metin
  • Değişen Kafalar-Thomas Mann
  • Plastik Kelimeler-Uwe Pörksen

  • The death of you and me-Noel Gallagher
  • Dream On-Aerosmith
  • Sail Away-David Gray
  • El porompompe-Los Paraguayos
  • Paradise-Cold Play

Bu haftanın kıymetlisi.Hımm ya da en en kıymetlisi mi? -Evet ya en KIYMETLİSİ!

Çok çok şanslıyım.Geçen haftanın sayısını kaçırmıştım ama 550. sayıya kavuşmak içinmiş sanırım :)
Bir sahaf ziyareti yapalım dedik.Ne güzel ganimetlerle geri döndük!
Hımm bu D&R gezisinden.Alışveriş alışveriştir yahu!

D&R ganimetii..
Bir sahaf ziyaretinden-vol2..
Bir sahaf ziyaretinden-vol3..

Önceki postlardan birisinde bahsetmiştim sanırım.Şu friendship bracelet denemesi biraz vasat olmuştu.Bunlar Domino'dan.Nakış ipi dediler alalım dedik.Denemevol2'ye başlandı bilginize!!

Ah seninle yeni tanıştıık.D&R ganimetlerimden birisi.Konser,tiyatro,sinema,yeme-içme,sergi ne ararsan var.Ekim sayısı beklenmekteeee!

:) Radikal-Kitap'ın bir yoldaşı var.Bana da eşlik ediyor her cuma günü.Sanırım artık kendini bir şekilde belli etmenin vakti gelmişti.
Sence de öyle değil mi canım kahve'm? :)

Bu haftalık bu kadar olsun.E o zaman ho-lala!

P.S:Sahafçıdaki kampanyayı söylemezsem olmaz.Adilhan'a gidin 2. katta harika bir sahafçı var.
6 tanesi 10tl!!! :)
Gidip-görülmeli.Sohbet edilmelii.*


Günün şarkısı mutluluk vaat ediyor!

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails