14 Mayıs 2011 Cumartesi

Entel Olduğum Zamanlar Ben Hep..*




Merhaba.
Ben bu aralar çok entelim.
Bunlarda benim kitaplarım.
Ferit Edgü-Çığlık aslında öykü.Hemde çoçuk öyküleriymiş.Fakat ben buna inanmıyorum.Hem kitabı çocuk kitabı diye ayırmak niyedir?
Kitaplığımda halen Küçük Prens var.Sonra Pollyanna'da var.
Öylece duruyorlar.
Sabahları onlarla selamlaşmak hoşuma gidiyor.
-
Evet,nerde kaldım?
Gogol-Bir Delinin Hatıra Defteri 2. el.
Yani sahafçıdan alınmıştır.Aynı zamanda Orhan Pamuk-Benim Adım Kırmızı'da.
O daha yıpramış fakat.
Neyse.
Severek aldım.
Okunmayı bekliyorlar.
Ama şu aralar Parfümün Dansı'na merak saldığımdan önce onu okumak istedim.
Oldukça iyi gitmekte.
Hııııı unutmadan her cumaları Radikal Kitap Eki'ni de alır okuduktan ve inceledikten sonra canım arşivime koyarım.
Bu postluk bu kadar.
E hadi öperim.
Mucoa.

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails