16 Nisan 2011 Cumartesi

Ben yine bir gün..


Merhabaa.
Bu haftada tıpkı diğerleri gibi sıradanlığını yitirmedi.Aynı şeyler.
Hı ben istemez miyim bir gün Paris turu yapıp diğer gün Roma'daki freskleri görüp ardından Venedik'teki su kanallarında gezinmeyi.Ama durum böyle işte.İsteyipte yapamamak.
Ankara'nın şu dengesiz havası ölsün istiyorum.Bir gün cıbıl cıbıl baharlık giysilerinizle gezerken diğer gün kıçınız dona dona dışarı çıkmanız sizi delirtiyor en sonunda.
En yakın zamanda da alışverişe gitmem lazım.Görsellerle zenginleştireceğim canım postlar yazmayı bende istemem mi?
Şu anda üşüyorum.Devamlı üşüyorum.Kendimi sürekli sanki bir buzun üstünde oturuyormuşumda soğukla sarmaş dolaş olmuş gibi hissediyorum.Bu güzelim bahar havası nerede sevgili Evren hı?
Hayatımdaki tek değişiklikten bahsetmedim bu arada..
Telefonumdaki temaları,duvar kağıtlarını değiştirerek eğleniyorum.Onları kombine ederken sanırsın kendimi cici kıyafetler içinde efil efil salınırken buluyorum.O derece coşku doluyum.
Neticede eğleniyorum.
Hemde baya.
Yakında daha da eğleneceğim.Kıskanıp o-yee diyebilirsin.De.
Hoşuma gider daha da mutlu olurum.
Ama bu gidişle sanırım hep ben seni kıskanacağım okur.Anlıyor musun?
Of be.
---
Holala.

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails