26 Şubat 2011 Cumartesi

l'espoir*

Yorgunluktan öldüm.
Az önce alışverişten geldim.

Evet.
Aldığım şeyler güzel kenk.
Şey bir de Allah'ım indiriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim!
Ben kendimi kaybettim.
Delirdim resmen.

Mesela %60-70 yazıyor ya hani mağaza vitrinlerin de-biliyorum gözümü boyayıp,kandırmalık* yapıy..- hı işte ben oraların dibine düştüm.
*
Sonra çokhoşbirKOLYE aldım.

Ya da aşık mı oldum ne.

Bilmiyorum.

Böyle çok cici bii'şey.

Hatta pikseliberbat bir fotoğraf çekip bunu sizinle paylaşabilirim.

Beğenmeyenler,evet siz,tamam sayfadan ayrılabilirsiniz. :F

Neyse size ölünesi bir şarkıyla veda edeyim o vakit.

Gözlerinizden öptüm.

* *
Jours merveilleux.
.

♥♥♥♥♥♥♥

3 yorum:

matias dedi ki...

guzelmis..
sarkı deil kolye:)

matias dedi ki...

e tak artık su kolyeyi:)

AydınKoza dedi ki...

Hehe geldim kii:)

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails