17 Ocak 2011 Pazartesi

Murphy Demişti*


Sabahın köründe post girmek..
Evet ekranın yansıyan yüzündeki portrenin gözleri şişmiş.Kendisi için gece sayılabilecek 6 sularında telefonu 2 kez çalmış ve gece! telefonlarından nefret eder kendisi.
Aklına binbir türlü şey sıralanmış rüyasında nice insanı ölmüş görmüş.
Ayyyyy!
Rüyamda katliam vardı sanki.
Hayır eğlencesine arayan kimse artık? Açıyorum kapatıyor,açıyorum kapatıyor.Nasıl bir insansa artık fantazi yapıyor gecenin 6 sındaaaa!!!
*
Açım baya şu an.
Saçlarım karmakarışık.
Bugün sınavım var ve ben pollyanna ile sevişmeye çalışıyorum.
Güneşte yok of! :(
Hava da soğuk.
Havanın soğuk olmasından kendimi bir türlü koruyamıyorum.
Evet gençler şu an kendimi bir ergen gibi hissetmeye başladım tamam sustum stop.
*
Murphy..
Canım onuda kanunlarını da sevelim.Dünümü berbat etti.
O kadar çok aksilik geldi ki yığmayacağım şimdi postun üzerine zira dayanabileceğini sanmıyorum.
*
Neyse günaydın şarkısını koyup gideyim bari.
Bir dahaki sefere baya mutlu olcaaaam ben.Öptüm çokça!
Holala!.


Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails