16 Ağustos 2010 Pazartesi

Her Konuda Konuşabilen Erkek Çocukları Vol1

Monotonluktan çıkamayan birbiri ardına takılmış günlere alıştım sanırım.Evdeki tek eğlencemin parktaki çocukların aptal sohbetleri olduğunu göze alırsak çok iyiyim.
Bunun bana getirdiği yeni şeylerde var tabii.Mesela evlenirsem 3 kız 6 da erkek çocuk yapacağım laflarını sadece kız çocuklarının söylemediğini öğrendim.
Bugün 1- 2 saat önce parktaki salıncaklara oturmuş 3 erkek çocuğunun ileri ki hayallerine dahil oldum denebilir.Birisi:
A: 'La olum ben evlenmem büyünce'
B:'Ama günahmış öyle evlenmem demek' ?!
A:'Yok yeaaa hem öyle olsa bile annemi de alırım yanıma.Annenin hakkı ödenmez.'
B:'Karın ya kovarsa anneni? ahusasahsj
A:'Ne kovcak olum onu atar annemle yaşarım' ahuahasdsd

Şimdi de oturmuşlar'' eşşekten eşeeeğe deyişir olum.O eşşek Merzifon eşşeeylen bir olur mu?' diyorlar.
Hay o merzifon eşşekleri sizi..
!

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails