21 Mart 2010 Pazar

Bizim için,bahar için**

Hımm.Dışarda hava çok güzel.Şu anda pencereme harika ışıklar yansıyor.Şu son bir haftadır herşey yoluna girmiş gibi gözüküyor.Onun için mutluyum okurimu :)


Bunun dışında bloga yazmadığım şu iki üç haftadır hayatımda bir çok şeyi yoluna koymaya çalıştım.Benim için biraz zor oldu dersem yalan söylemiş olmam.En çok arkadaşlarımla sorunlar yaşamıştım.Onlarda zamanla halloldu.Bir hafta yetti de denebilir ;)


Bunun dışında bahar gelince hayatımda yenilik yapma isteğimde arttı.Öncelikle kendimde.Şu ana kadar saçlarımı kestirmeyi hiç düşünmemiştim.En son geçen yaz kendime çok çok anormal kaçabilecek derecede kısa kestirmiştim.Kısa saçın kullanımı daha rahat oluyor aslında.Bende zamanla alışmıştım.Fakat saçlarım öyle bir uzadı ki şu an onlara bakmakta çok zorluk çekiyorum.Seviyorum da aslında.


Hımm aslında kızaran yanaklarımı da saklıyor. :) Çekingen bakışlara da kamufle oluyor ;)


Şu ana kadar blogda hiç buna yer vermemiştim ama baharın şansı mıdır nedir hayatımda güzel şeyler oluyor gibi.Umarım hep böyle güzel gider.Adını koyamadığım durumlarımı sizlere aktaracağım fırsat buldukça. :)



Bu postcukta bu kadarmış.Gitme vakti.

Giderken de hepimize güzel bir şiir gelsin.Bizim için,bahar için..

****
Desem ki vakitlerden bir Nisan akşamıdır,
Rüzgârların en ferahlatıcısı senden esiyor,
Sende seyrediyorum denizlerin en mavisini,
Ormanların en kuytusunu sende gezmekteyim,

Senden kopardım çiçeklerin en solmazını,
Toprakların en bereketlisini sende sürdüm,
Sende tattım yemişlerin cümlesini.
Desem ki sen benim için,
Hava kadar lazım,
Ekmek kadar mübarek,
Su gibi aziz bir şeysin;

Nimettensin, nimettensin!
Desem ki...

İnan bana sevgilim inan,
Evimde şenliksin, bahçemde bahar;
Ve soframda en eski şarap.
Ben sende yaşıyorum,
Sen bende hüküm sürmektesin.
Bırak ben söyleyeyim güzelliğini,
Rüzgârlarla, nehirlerle, kuşlarla beraber.
Günlerden sonra bir gün,
Şayet sesimi farkedemezsen,
Rüzgârların, nehirlerin, kuşların sesinden,
Bil ki ölmüşüm.
Fakat yine üzülme, müsterih ol;
Kabirde böceklere ezberletirim güzelliğini,
Ve neden sonra
Tekrar duyduğun gün sesimi gökkubbede,
Hatırla ki mahşer günüdür
Ortalığa düşmüşüm seni arıyorum.

CAHİT SITKI TARANCI

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails