25 Ekim 2013 Cuma

Demlendik epey

Çok zaman olmuş.
Üstüne çok blog açtım.Tumblr'a sardım ama eskisi gibi olmuyormuş.
Şimdi burayı yine önümde bir sürü makale,not vs varken hatırlıyorum.Geri dönüyorum kontrol için mi bilmiyorum  ama olur ya rastlaşmak istediğimiz,bile bile önüne çıktığımız şeyler.Benim ki de öyle hani.Fonda da şu var.Özledim ben burayı.
Önceki ben'i hatırlatıyor.Küçük ben :)
Ha o kadar değil 1 sene olmuşsa olmuştur tabii.Ama 1 sene bazen sadece 1 sene değildir.
Yeni bir yaş değildir.Ya da 4 mevsimi geçirdiğimiz günler,günler...
1 sene bazen çok yaşamışım da çok yorulmuşum demek olabilir.
Yepyeni bir hayat,yeni bir çevre,dinlemek,nefes almak olabilir.Sanırım hayatımın işte tam da bu anında yaşadığımı özetleyen kelimeler bunlar.
Belki çok yorulmadım ama dinlenmemin gerek olduğu bir yere döndüm.
O da işte tam burası.Şimdiden dinleme deyince aklımıza gelen haftasonu için..
Bu da benden..


Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails