25 Temmuz 2012 Çarşamba

I'm walking on Sunshine!


 
Çarşamba günün güzelliği ve sıcaklığı...
Evet 46 derece ne demektir yahu?
İnsanın evden dışarı çıkası gelmiyor.Çünkü biliyorsun dışarı çıktığın an o giydiklerin derinle bütünleşecek,senden bir parça olacak..
Ayrıca toplu taşıma araçları şu zamanlar kullanılmasa ve insanlar daha az nefes alıp verse hayat daha yaşanabilir olacak bence.
En güzel tavsiye: EVİNİZDE OTURUN.
Durumun acizliğinin farkındayım.
Allam son 3-4 posttur devamlı pasta börek paylaşmışım.Affedin.
Ev halinin sonu budur.
Bir erkek arkadaşım blogumdaki fotoğraflarla her şeyi yeterince sıkıcı yaptığımı söylüyor.Bundan sonra fotoğraflar koymasam diyorum yok biliyorum yani okuyan zaten üç beş kişi var onlarda sıkılıp of buneya bu sıcakta deyip gugıla -sun sea sand- sörçingleyecek.
Arkadaşlar..
Üzgünüm.
Evet bir klasik aydıncık postuna daha başlıyoruz......
  


Geçenlerde bütün kızlar toplanıp bir arkadaşımızda buluştuk.(gülüşmeler,eğlenmeler)Ee kızlar bir araya gelince ne olur?Bildiğin yemek yaparken gövde gösterisi,bıçakları sallamalar,gözü kapalı krep çevirmeler..
Hayır.
Bildiğin makarna yaptık.


  

Ve evet.
Pasta börek.
Biz akıllanmıyoruz.Yedikçe yiyoruz.Kiloymuş selülitmiş ohh umrumuzda mı dünya?
-
-
-
-

Bu aralar evdeyiz ya sağlıklı yemek içmek lazım.
Sıcaklar zaten mahvetti hepimizi.
Enerjiye ihtiyaç duyuluyor tabii.
Meyve salatası tarzında bir şeyler her zaman imdadınıza yetişir emin olun. 


Hımmm bir de limonlu soda.Ayrıca aranızda oruç tutanlar varsa son aldığım duyumlara göre tok tutuyormuş benden demesi.Ama günün her saati kurtarıcıdır.Özellikle öğle saatleri baldır bal.
-
-
-
-
 İlle pasta mı?
Üzgünüm ille pasta.Erkek arkadaşlar kusura bakmasın ama içimizde var napalım.


Kitap!!
Cuma klasiklerini bir araya toplayınca can sıkıntısı kalmıyormuş.Benden demesi.
 -
 -
Bu postluk bu kadar olsa da ben bir koşu başka başka pasta fotoğrafları çeksem..
Öperim.Holala.
♥♥♥

Bir de bugünün şarkısı mutluluk mu saçıyor ne.
Devam.

3 yorum:

Nazlı dedi ki...

bence Fotograf koymayi sakin birakmaa!! :)

http://nazlierdenphotography.blogspot.com/

AydınKoza dedi ki...

Ben de öyle düşünüyorum.Blogu fotoğrafsız bırakmak mı aslaa! :)

♕Süslü Püslü ♕ dedi ki...

merhaba :)
bloğunuz güzelmiş izleyicinizim bende sizi bloğuma beklerim hoşçakalın:)
http://suslupuslublog.blogspot.com/

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails