31 Mart 2012 Cumartesi

Kitapseverler için 6.Kitap Fuarıı!

Merhabaa herkese!
Umarım haftasonunuz güzel bir şekilde devam ediyordur. :)
Arayı fazla açmadan geldim.
Aslında aradan uzun zaman geçince yazmayı özlüyorum,biraz da bunu sevdiğim için bir zaman sonra post yazmaya karar veriyorum sanırım.Hımm bu süre içinde Ankara'da 6.kitap furarı vardı.Eee kitap denince hiçbir şey durduramıyor beni.O gün hava her zaman ki Ankara havasıydı.Biraz bulanık ve kararsız..
-
6.Kitap Fuarııı!!


Kitap fuarından kaptıklarım..
Ve 3ünü 5şer tlden aldım; Goethe-Faust,Emily Bronte-Uğultulu Tepeler,Nietzsche-Böyle Buyurdu Zerdüşt.
Kitapların tamamında %20 indirim vardı.Sabahattin Ali'nin İçimizdeki Şeytan'ını da 11tlye aldım.Evet evet hepsi okunmayı bekliyor.
Projeden,sınavdan okuma fırsatı bulamıyordum önceleri ama şimdi okumak için bol bol vaktim var.Eee sonra post girilecek!

-
Kitap fuarının yorgunluğunu Ankamall'de çıkartmaya giderken bu şirin kediye rastladık.Tüyleri çok güzeldi,fotoğrafını çekmeden edemedim.
-
-
Şişko baykuş yüzüğümü kaybettim.Artık bununla yetinmek zorundayım. :(
-
Veeee son gözdem; Maybelline-Affinitone (14 creamy beige)
O kadar güzel bronzluk veriyor ki yaz diye denizi özlüyorum!
-
Artık veda etmem gerekiyor.
Bir sonraki post için özlem özlem özlem.
Ho la la..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba:)Çok keyfli geçmiştir eminim.Fuarlar benmde ılgımı cekiyor.içimizdeki şeytan cok guzel bir kitap dogru tercih:)
Sevgiler

AydınKoza dedi ki...

:)evet oldukça keyifliydi,içimizdeki şeytana henüz başlamadım.Sabahattin Ali kitabıysa beğenirim diye düşünüyorum umarım güzeldir!

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails