31 Aralık 2011 Cumartesi

Yeni yıla adım atmadan bi'şey demem gerek,dinleseydin iyiydi.

Merhaba. 2011'in son postunu yazıyorum galiba.
Yeni yıl,yeni umutlar güzel olur dediler.

Düşle-mekten vazgeçmeyim dedim bende.
2011'i sevmemiştim zaten.
İtiraf etmekte çok geç kalmış olsam da..

Hem sonu tek.Tek sayıları sevmem.Hem de asal.

Tamam yea bahane bahane.

Net.Sevmedim.

Stresliydi,boştu.

Hı belki son bir kaç ayı apayrı sayabilirim.2011'den soyutlasam yeri olabilir.

Eski değildi.Yeniydi.

Farklı mekanlar,farklı insanlar..

Yepyeni düşünceler,planlar. 2012'ye dair düşündüğüm pek bir şey de yok aslında.
Hemen herkes gibi PEACE!!! diye lafa başlasam garipsemezsiniz onu da biliyorum.

Evet barış olsun.

Ayrım olmasın.
Ayrımın doğurduğu nice kırgınlığın tüm eksilerine maruz kalmayalım.

Eski-si gibi olmasın.Palavralara kanmayalım.

Her şeyiyle bizi sevgiden,insanlığımızdan soyutlayacak,sıyıracak meselelerle başbaşa kalmayalım.

Unutmayalım.Unutturmayalım birliği.

Virgülü yanlış yere koymayalım.Noktalardan kaçınalım.

Keskinlik iyi değildir bir yerde.

Açılan,aralık duran tüm kapıları kapatabilir..

2012 gelecek evet.

Gelecekse adam gibi gelsin yea burdan da atarımı yaparım yani. :/

Hıı bloguma ulaşan insanların gugıla yazmış olduğu arama seçeneklerinden biri ''ne bok yemeye geldin 2012'.ydi ahaha
.Onu yazanı buradan öpüyorum.İyi rastlaşmışız.
Yazmadığım postun ilhamını verdin.ahaha
Neyse eğlengeçli wish listesi kısmına geçelim.
  • Allam nolur Paris'e gitme fırsatı ver bana.
  • Odamı değiştirmem lazım,yıllardır karar vermedim ne yapayım ne yapayım onun içinde akılll!
  • Bol bol bol kitap alayım,hayatım değişsin.
  • Bu yıl sapına kadar hippie olan biriyle tanışayım.Pilisss.
  • Kilo almadan 1 sene daha geçireyim.Çektiğim mekikler boşa gitmesin. :(((
  • Durmadan yazayım yazayım yazayım hiç bıkmayım.
  • Büyük ikramiye bana çıksın.Ha olmadı yıllardır çıkmayan amortiyede razıyım.Şeytanın bacağını bi kerecik kırdım mı gerisi gelir zaten
  • Musmutlu olayım.
  • Artık düşündüklerimi,planladıklarımı gerçekleştireyim de boşa gitmesin o kadar fikir.
  • Yılbaşında victoria secret defilesi izleyeceğim ya haniiii işte nasıl girersem öyle gider onlar gibi olayım allam hiç bozulmasın vücudum. :(((((
  • Bir sürü kıyafet kıyafet kıyafet alıyım.Hatta h&m'yi satın alacak para gelsin bir yerlerden.Mango'da olur.Aman gelsin de işte buluruz satın alacak bir yerr.
  • Vosvosum olsun.Mavi olur ,kırmızı olur artık hangisi uygun düşerse.
  • Radikal kitap'ta köşe yazarı olsam varyaaaaaaaa neyse.
  • Dans kursuna gitmem lazım fırsat!
  • Yemek kursuna gitmem lazım fırsat!
  • Fransızca kursuna gitmem lazım fırsat!
  • Ya aniden aklıma gelen bütün fikirler için fırsat fırsat
deyip wish listemi sonlandırıyorum.



Kızkardeş'in yeni yıl hediyesi!






2012 musmutlu gelsin.Pilis.♥

Hiç yorum yok:

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails