13 Temmuz 2011 Çarşamba

Un nouveau départ *

Merhabaa :)
Geçen haftanın cuma postunu unuttum sanırım.Hani şu Radikal Kitap buluşmasıı.
Sizin için notlar aldım.Birkaç kitap.
Aaa müzikte var tabii.Radyo İlef ve Max Fm iyi ki var!♥
Az-Hakan Günday
Zor Saat-Thomas Mann
Nova Ekspresi-W.Burroughs
Koltuk-Benjamin Parzybok
Adem'in Kokusu-Jean Christophe
-
-
Ve müzikleer
Daniel Merriweather-A little bit better
Bread-Look what you've done.
Alanis morissette -Underneath



Bu arada evdeyken yerimde duramıyorum desem yeri.
Mesela orada gördüğünüz gazeteliği ben yaptım! :)

Hıı bir de şu ayraç yapımı var.
Ayraçlarla kafayı yedim!
Deli gibi devamlı ayraç yapıyorum.
Bu patilik çok hoşuma gitti ama.
Bu da cici bi'şey olsun istedim..
Çok beğenerek aldığım bu kolyeyi takınca o kadar mutlu oluyorum kii.
Dünyalar benim oluyor! :)
Kızkardeşi özlemiştim.Hııı sizi Parisle tanıştırmadım sanırım.Kızkardeşin hediyesiii. :)


İşte Paris :)
Bu aslında okuma grubu çiçeği.O yüzden benim için çok anlamlı..


Oburluk.
Bu not defterini dün aldım.
Sanki sürekli dolma kalemle yazmalıymışım gibi geliyor. :ı

Mister No!!!
Bunu bir sahaftan bedava almıştım.
Sıkıcı yaz gecelerinin tek eğlencesi. :)

Bu da benim yeni kitabım.Çoluk Çocuk-Patti Smith
Bir sonraki post Bir Paris Semtinin Tüketilme Denemesi üzerine yazılacaak!

Geçenlerde Kuğulu Park'taydık.
Bu güzel kuğunun zarifliğine hayran oldum diyebilirim. :)
Ve Gloria Jean's manzarası.Ankara ayaklarınızın altında!

Bugünlük bu kadar olsun o zaman.
Kitap postuna saklıyorum bütüüün enerjimi bilesinizz!
.
.
Bugünün şarkısı gün bitmeye yakın olsa da çook hareketli!

4 yorum:

yamesin dedi ki...

Kolyen cok hos:)

Aynisi "Adini feriha koydum" dizisindeki feriha da da vardiii:)

AydınKoza dedi ki...

Teşekkür ederim Rory :)
Yaa hiç görmedim Feriha'da varsa hemen çıkarmalıyım! :) hehe

Adsız dedi ki...

bu ara herkes 'çoluk çocuk' okuyo, sennasıl buldun?
bu arada ben de defter hastasıyım o business defterinden bende de var, muhtemelen onu kullanırım ama ayılıp bayılıp aldığım diğer bir sürü defterime yazmaya kıyamıyorum bi türlü :p

AydınKoza dedi ki...

Öncelikle çoluk-çocuk daha bitmedi.Baya sindirerek okuyorum galiba kitabı :)Ama güzel özellikle rock'n roll ile ilgileniyorsan hoş bilgiler var.Benim pek dikkatimi çekemedi ama :)
Defter konusuna gelince bayılıyoruumm hepsine de renk renk kapları,şekil şekil çok güzeller.
Ama kullanmalısın bence o zaman daha değerli olur o güzelim defterler.
Yazmak lazım.. :)

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails