29 Ekim 2010 Cuma

Ayemsofıri*

En sipeşıl anlarım ders çalıştığım vakitler oluyor.
Saç,maç,ruh,muh,sivilce,mivilce,kahve,mahve oldukça hoş saatler.
Sonra artık kıyafeti olmayan bir zavallı olduğum gerçeği var.Kıyafetim kalmadı..
Bunu geçip artık bir değişiklik olsun diye hiçbir şey giymeden gitmeyi bile düşündüm.
Evet gerçekten düşündüm.
Sevgili modacı arkadaşlarımızın bahsettiği kombin kavramı belleğimden silinmiş durumda.
Kendisini yaklaşıp 5645678545 aydır tanımıyorum.
Tırnak etlerimi gece atıştırması olarak kullanıyor,su niyetine kahve içiyorum.
Gece yattığımda ise kalp çarpıntılarım bende Reina etkisi yaratıyor.
Olur da bir zaman yazmazsam anlayın ki Reina'yı boylamışım.
Ara sıra Serdar'dan seçmeler dinleyip biranlamsızyaşama katılayım diyorum fakat hepsi ben de Demet tesiri bırakıyor.
Bunun dışında şikayetim yok.
Hani gün gelir yine kuğulluktan boğulursam sizi ararım.
Ummuah.*

1 yorum:

matias dedi ki...

bknz; tırnak etinden sote yapmak:)

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails