20 Aralık 2009 Pazar

Ayak candır**


Aman aman diyorum başka bir şey demiyorum.
Nerden geldik bu ayak başlığı mevzusuna? Anlatayım okur.
Cumartesi günü bütün bir yoğun haftanın ardından sakin,güzel,pamuk gibi bir gün buldum.Haftalardır bot almak için zaman kollar mı insan yahu? Evet ben kolladım.Yaptım bunu.Hoplaya zıplaya uçarcasına gittim alışveriş merkezine.Alcağım modeli çoktan belirlemiştim.Onun için gezip dolaşma,yok beğenmedim bunu alayım, aman olmadı şu olsun gibi bir derdim olmadı.Hiç gelemem zaten kararsızımdır bide.Onun için elimlen koyduğum gibi buldum mağazayı, şıp diye daldım.Efendim sonrası aynı şu numarayı deneyim,olmadı sıkar bu belki şu olsun diye başladı bende bir gerginlik.Gerginlik diyorum çünkü öyle boyutsuz bir ayağım var ki 37 desen küçük gelir 38 desen büyük.Converse'de 37 BUÇUK giyen bir insanım ben.Neyse tamam dedik ayağımız dedik şu botu bir alalım dedik ve denedik.Sağolsun satıcı arkadaş, onun sayesinde 37 de karar kıldım.Orda giydiğimde acıtmadı.Bir de giydikçe açılır falan dediler.Aldım botu çıktım mağazadan gezdim baya neler varmış baktım.Sonra eve gittim.
O günün sonrasında arkadaşlarımla buluştuk.Ben tabi canını yediğimin botuyla ortalarda fink atıyorum geziyorum böyle salına salına.Ama bir an birşey oldu ayağım binbeşyüz böcek sokmuşcasına acımaya başladı.Yeni aldım dedim ,açılır dedim ,takmadım fazla.Bu böyle gün boyunca devam etti.Botun ne açıldığı var ne de ayağımı rahatlattığı.Bütün günümü cehenneme çevirdi.
Eve geldiğim de botun ayaklarımın içine ettiğini gördüm.Sonra ılık suyla yıkayayım acısı geçsin rahatlasın dedim ama imkanı yok, nasıl sızlıyor.Mağazayla görüştüm yarın götüreceğim kalıba sokacaklarmış.Artık nolur bilemem.Ayaklarımın acısıyla kaldım o içimi acıtıyor yani.
Neyse okur ayaklarına iyi bak ,çok öptüm.Sevgilerimlen.Hulalala..

4 yorum:

Hayat Belki Bazen dedi ki...

Geçmiş olsun.Kısa sürede botlarına kavuşman dileğiyle.

AydınKoza dedi ki...

Umarım..Çok teşekkür ederim sağol :):)

Profösör dedi ki...

Buçuklu ayakkabı giyenlerin işi çok zor. Eğer 37 küçük geliyor, 38 büyük gelyorsa bence büyük numarayı tercih ediniz. İçine keçe koyduğunuz zaman, keçe aynı zamanda ayağınıza bir süspansiyon görevi görüyor. Belki de diğer ayakkabılardan bile daha konforlu oluyor diyebilirim. Geçmiş olsun:(

AydınKoza dedi ki...

Teşekkür ederim.Bugün giyebildim botumu kalıba takmadılar.Arkasındaki demiri yumuşattılar.Arkasına eski bir usul olarak pamuk koymak zorunda kaldım.Şimdi çok daha iyi.38 numarayı denediğimde baya bol gelmişti.Onun için almamıştım.Ama önerinizi diğer ayakkabı alımlarım da dikkate alacağım.Sağolun. :)

Bunlarda ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails